Mikai prematuur geboren

Mikai

Mikai prematuur geboren

Afgelopen zondag mocht ik weer op pad voor stichting Earlybirds. Dit keer voor een heel bijzonder ventje. Mikai is geboren met 32 weken. Toen ik kwam fotograferen in de Tjongerschans in Heerenveen was hij nog maar twee weekjes oud, maar het ging al ontzettend goed met hem.

Met heldere oogjes nam hij de wereld om zich heen goed in zich op. Hij is bijna de hele fotosessie wakker geweest. Hij was al van de monitor af en lag in een wiegje. Hij kreeg nog sondevoeding, maar deed het al ontzettend goed met de fles. Tijdens het fotograferen vond hij voor het eerst zijn duim en dat leverde natuurlijk mooie beelden op.

De ouders van Mikai zijn lekker nuchter en open. Ze waren heel ontspannen in deze situatie en vertelden veel over de geboorte van Mikai en hun gezin. Ik ben met veel liefde door ze ontvangen en heb met heel veel plezier foto’s gemaakt.
Ik wens jullie voor de toekomst veel geluk en liefde. Geniet van jullie kleine man!

Groetjes,
Anneke

******

De ouders:

Lieve Anneke,

Op je vrije zondagmiddag 10 januari kwam je bij ons fotograferen. Dit tekent naar onze mening je passie voor het fotograferen voor stichting Earlybirds. Je geeft ons als ouders een warm gevoel en we hebben deze zondag een hele gezellige middag gehad! Bedankt voor het mogen delen van onze verhalen na een pittige tijd. We zijn ontzettend blij dat kleine Mikai het zo goed doet na 32 weken zwangerschap, onbeschrijfelijk. Fijn dat we met deze mooie foto’s een herinnering hebben aan deze tijd.

We wensen ook jou enorm veel geluk met je gezin!

Liefs Stefan en Chantal