Mason prematuur geboren met 30 weken, couveuse, badderen, buidelen, sonde

Mason

Mason prematuur geboren met 30 weken, couveuse, badderen, buidelen, sonde

Van de fotograaf:

Natasja had zwangerschapsziekte waardoor er weinig voedingsstoffen bij haar ongeboren baby kwamen. Heel snel werd het van de ene op de andere dag erger. Mason werd de volgende dag na 30 weken geboren met een geboortegewicht van 1020 gram. Sindsdien groeit hij goed en ook Natasja herstelt goed.

Op de dag van onze Earlybirds-fotoshoot verliet Mason voor de laatste keer zijn couveuse. Hij verhuisde naar een ledikant dat in blauw was versierd met mooie vlaggenlijnen.

Het was ook de eerste keer dat hij alleen door zijn ouders werd gewassen. Mason was zo tevreden in bad. Hij wilde niet graag de warmte van het water verlaten, hoewel hij snel rustig werd toen hij tegen de borst van zijn vader ging liggen, lekker huid-op-huid. Het kost veel energie om een bad te nemen en hoewel hij daarna zoete geluiden maakte om zijn honger aan te kondigen, was hij al snel diep in slaap voordat het tijd was om te eten.

Beste Mason, Natasja en Aron,
Bedankt voor de fijne ochtend. Het was een genoegen om deze foto’s voor jullie te maken. Ik wens jullie het allerbeste, met veel liefde.
Natalie xx

1. Cora Meurink
    Cora Meurink zegt:

Prachtige foto’s van mijn achterkleinzoon Mason.Hij doet het zo goed.We zijn ook supertrots op onze kleindochter mamma Natasja en pappa Aron.

2. Marit Vink
    Marit Vink zegt:

Wij zijn als opa en oma ook erg blij met deze reportage. Het is zo mooi geworden en wat zijn wij trots op deze drie kanjers. Spannende weken en maanden waren het in het ziekenhuis, maar aanstaande donderdag is Mason al een jaar op deze aardbol. Een heerlijk vrolijk, tevreden en onderzoekend mannetje. Nog steeds een kleintje maar wat een doorzetter.