Mart prematuur geboren met 33 weken, keizersnede, Rivierenland Tiel, sonde, vroeggeboorte

Mart

Van de ouders:

Lieve Mart,

Neem maar de tijd
Om te groeien, te stralen
Om tijdens het ontdekken
Soms te verdwalen

Te beleven, verwonderen
Met jouw blik en hart open

En weet dat wij altijd
Met jou mee zullen lopen

———————

Van de fotografe:

Wanneer ik bij de lift aan kom lopen staat de kersverse moeder mij op te wachten. Met voorzichtige passen, want een keizersnee is niet niks, lopen we samen naar de afdeling. Een klein jongetje, heerlijk tevreden, ligt lekker in zijn bedje te slapen. Zijn naam prachtig geschreven met kleurige letters op zijn dekentje. Zoveel vrijwilligers die zich inzetten in dit ziekenhuis. Papa komt ook binnen lopen en samen bewonderen we dit wondertje. Mart mag even van de snoertjes, papa en mama verschonen hem samen en heel even gaan de oogjes 1 voor 1 open, maar wat zijn ze nog zwaar.

Slaap nog maar lekker kereltje, groei maar goed, tijd genoeg om samen met papa en mama de wereld te ontdekken.

1 antwoord
  1. Martina Willemsen
    Martina Willemsen zegt:

Wat een mooi kleinzoontje heb ik gekregen ….maar wat ben ik super stil en blij met zo’n stichting als jullie …in één woord geweldig dat dit bestaat voor zulke mensen dat zei in de watten gelegd worden in voor hun zo moeilijke tijd …petje af voor jullie ?