Maddy prematuur geboren met 31 weken, CWZ, CPAP, badderen, sonde

Maddy

Maddy prematuur geboren met 31 weken, CWZ, CPAP, badderen, sonde

Van de fotograaf:

Het duurde even voordat ik de foto’s kon gaan maken van mooie Maddy omdat zowel papa als mama de griep hebben gekregen en dus even niet voor Maddy konden zorgen.

Maddy is met 31 weken geboren in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. De bevalling was plotseling op gang gekomen. Het is nog niet duidelijk waarom Maddy te vroeg is geboren maar moeder vertelde kort ervoor veel stress te hebben gehad. Maddy was snel ter wereld en gaf meteen aan heel sterk te zijn. Ze heeft maar 24 uur CPAP gehad en kon het toen al op eigen kracht. Ook is ze snel naar een wiegje gegaan. Maddy is na een paar dagen overgebracht naar het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis waar ze nog even moet groeien voordat ze mee naar huis mag.

Op de dag van de foto’s was ze al bijna 72 uur piepjes vrij op de monitor. Hopelijk heeft ze die 72 uur volbracht en mogen jullie Maddy mee naar huis nemen. Heel veel geluk met jullie drietjes!

———————–

Van de ouders:

Na de fotoreportage heeft onze Maddy geen alarmen meer gehad en is dus nu monitor en kabeltjes vrij! Wat zijn we blij, nu is het aftellen tot onze meid mee naar huis mag. We moeten nu alleen nog wachten op zelfstandig al haar flesjes leegdrinken en dan kunnen wij nog meer genieten van onze meid in haar eigen mooie kamertje.