Lymée

We hadden al een fijn samengesteld gezin met drie kinderen (twee van 12 jaar en eentje van 5 jaar), maar wilden heel graag ook nog een kindje van ons samen. Helaas maakten we eerst een heftige miskraam mee, maar al snel raakte ik weer zwanger. Deze zwangerschap werd gecompliceerd. Veel bloedingen en heel rustig aan doen. Ik voelde al aan dat ik dit kindje niet tot het einde zou gaan dragen, zoveel ongemakken en harde buiken.
Op 10 oktober, 30.6 weken zwanger, werd ik ‘s nachts wakker met pijnlijke harde buiken en wisten we dat de baby zou komen. De bevalling ging prima. De ontsluiting ging alleen niet zo snel,  maar uiteindelijk werd ze in 1 soepele pers tegelijk met de vliezen en placenta geboren. Een prachtig mini mensje met alles erop en eraan.
Gelukkig doet ze het hartstikke goed. Er zijn weinig echte tegenslagen geweest. Ze drinkt vanaf 32 weken al uit de borst, groeit als kool (was op haar laagst zo’n 1400 gram en nu 2100) en is zo ontspannen.
Toen we de folder van Earlybirds in de familiekamer zagen liggen hebben we ons direct aangemeld. Het leek ons fijn om deze periode vast te laten leggen. Al snel kwam het mailtje van de fotografe binnen om een afspraak te maken. De shoot verliep ontspannen en de foto’s zijn prachtig geworden!
We hopen zo snel mogelijk naar huis te kunnen. Na een stressvol jaar zijn we allemaal wel toe aan een rustige, vrolijke tijd met elkaar.