Lisa

Van de ouders
Lang hebben wij uitgekeken naar de komst van onze Lisa! Matthijs en ik hebben een lange weg afgelegd in een ivf traject met meerdere mislukte pogingen in 4 jaar tijd. In januari 2023 besloten wij nog een laatste poging te doen en anders zouden wij ons neerleggen bij het feit dat ouders worden er voor ons niet in zat.
Na 3 weken langer doorspuiten met hormonen hadden wij naar het leek 9 eicellen die aangeprikt konden worden. De punctie leverde 5 eicellen op, waarvan er 3 bevrucht waren. De dag na de terugplaatsing ontvingen wij het nieuws dat de 2 overgebleven embryo’s kwaliteit niet goed genoeg waren om ingevroren te worden, dus degene die teruggeplaatst was, was ook letterlijk onze laatste poging! Tot aan de 20 weken echo hebben wij mogen genieten van een vrijwel vlekkeloze zwangerschap, maar toen kregen wij te horen dat er lichte ontsluiting ontdekt was waardoor ik direct alles moest laten vallen en me zo kalm mogelijk moest houden om na het plaatsen van een cyclage zo lang mogelijk te voorkomen dat Lisa veel te vroeg geboren zou worden. Uiteindelijk hebben we haar geboorte uit kunnen stellen tot 27 weken +3 en wat doet ze het goed! We zijn zo blij dat ze er is en met de hulp van Daniëlle hebben wij een prachtige weergave gekregen van ons snel groeiende kleine wonder Lisa.

Van de fotograaf
Kleine sterke Lisa, wat een lange weg hebben je papa en mama en jij al moeten bewandelen, met de nodige obstakels. Het hele ivf traject waarover je mama vertelde toen ik bij jullie in het ziekenhuis kwam voor de foto reportage, maar ook het ongeluk met de boom op mama’s bus tijdens storm Polly, over wondertjes en engeltjes gesproken!
Geboren met 27 weken en wat doe je het goed! Na het AMC en meander ben je nu bijna thuis.

Ik wens jou en papa en mama een hele fijne thuiskomst en alle goeds voor in de toekomst!

Veel liefs,
Danielle