Liza prematuur 34 weken bloedtransfusie

Liza

Liza prematuur 34 weken bloedtransfusie

Dit is kleine Liza. Ik mocht haar fotograferen op zaterdag 5 maart 2016 in het Laurentius Ziekenhuis Roermond, samen met haar mama en papa.

Liza is ook geboren in dit ziekenhuis, na 34 weken zwangerschap. Helaas ging het niet goed met haar en moest ze voor een bloedwisseltransfusie naar het ziekenhuis in Maastricht. Net voor de transfusie herstelden haar bloedwaardes zich gelukkig vanzelf en mocht ze naar een paar dagen terug naar Roermond. Na heel veel zorgen kunnen mama en papa nu volop van haar genieten. Het gaat goed met Liza en ze mag nu zelfs al borstvoeding.

Ik ben blij dat ik haar mama en papa deze herinnering mag geven en ik wens jullie drietjes alles geluk van de wereld!

Een warme groet van Ines van Megen-Thijssen

De ouders:

Wij kwamen in het AZM Maastricht voor het eerst in aanraking met de stichting Earlybirds. Op de eerste avond op de afdeling neonatologie werd ons een gehaakt vogeltje overhandigd voor bij Liza in de couveuse. Dit vonden wij heel bijzonder, zeker na de heftige dagen die wij hadden meegemaakt. Na wat verder onderzoek en gesprekken met andere ouders hoorden wij over de fotosessie voor te vroeg geboren kinderen, wederom waren wij verrast door dit geweldige gebaar. Afgelopen zaterdag is Ines geweest voor de fotosessie en wij hebben inmiddels de collage gezien. Wat een geweldige foto’s zijn het geworden, en daarmee voor ons de afsluiting van een lastige periode… Kortom Earlybirds zorgt voor dat lichtpuntje dat wij nodig hadden in zware en onzekere dagen. Wij willen dan ook Ines van Megen en alle vrijwilligers van de stichting Earlybirds van harte bedanken!

Groetjes Michel & Marije