Liyam prematuur geboren

Liyam

Liyam prematuur geboren

Van de fotograaf:

“Na een week opname met al vijf centimeter ontsluiting besloot Liyam na 35 weken dat het wel mooi was geweest in Mama Ilse’s buik. Toen fotograaf Chantal aankwam op de couveuse afdeling van het CWZ in Nijmegen bleek dat Liyam het zo goed doet dat hij verhuisd is naar de kinderafdeling. De dag voor de fotoreportage heeft Liyam zijn sonde er uit getrokken en als hij goed blijft drinken dan mag hij vandaag of morgen met Papa, Mama en grote broer Finn mee naar huis”

Van de mama:

Na een zwangerschap vol complicaties en een heftige bevalling kwam onze Liyam met 35 weken te wereld. Tot onze grote opluchting deed Liyam het gelijk vanaf het begin goed. Alleen moest hij nog op krachten komen en lukte het zelfstandig aan de borst drinken helaas nog niet. Hierdoor is besloten om een sonde te plaatsen. Na een weekje kreeg Liyam steeds meer de smaak te pakken en mochten wij verhuizen naar de kinderafdeling. Hier besloot hij om zelf, een dag voordat de fotograaf kwam, om de sonde eruit te halen. De sonde mocht er gelukkig uit blijven om te kijken hoe het ging. En op de dag van de fotoshoot hebben wij te horen gekregen dat Liyam eindelijk mee naar huis mocht. Op naar een nieuw avontuur met grote broer Finn en papa en mama.

1 antwoord