Lieve en Pepijn

Lieve en Pepijn prematurr geboren na 27 weken

Ouders van Lieve en Pepijn :
Wat waren we verbaasd en vooral enorm blij en gelukkig toen we hoorden dat we zwanger waren van een tweeling!!
Het was een mooie maar zware zwangerschap.
Mama lag al een paar weken opgenomen in het Sofia om zo de kleintjes zo lang mogelijk in haar buik te houden.
Op 14 juli om 15.45u braken onverwachts mijn vliezen. Nog geen 4 uur later waren Lieve en Pepijn geboren.
Hele mooie kleine mini mensjes kwamen in ons leven.
Het is een hele intensieve en indrukwekkende periode geweest. Regelmatig leef je tussen hoop en vrees. Wekenlang kijk je door de couveuseraampjes naar mini kleine mensjes met tig slangetjes en infuusjes en het enige wat je wilt is ze oppakken, vasthouden, heel veel kusjes geven en mee naar huis nemen.  Maar we moesten geduld hebben!
Papa en mama kunnen nu echt niet meer zonder Lieve En Pepijn.
Lieve en Pepijn hebben gevochten en keihard gewerkt om groot en sterk te worden. Nu 7 weken later zijn ze verdubbeld in gewicht en krijgen ze zelfs spekkies op hun armpjes en beentjes en dat vinden we geweldig!!
We hopen ze over een maandje mee naar huis te mogen nemen.
We zijn enorm blij met de fotoshoot van Early birds zo houden een mooie visuele herinnering over een onze sterke vechtertjes in deze moeilijke tijd. Zo kunnen we Lieve en Pepijn met mooie foto’s later ook uitleggen hoe hun eerste weekjes waren en hoe ze er toen uitzagen!
Fotograaf:
Lieve en Pepijn wat fijn dat jullie inmiddels thuis zijn bij papa en mama.
Op de dag van de fotoreportage waren jullie precies 34 weekjes jong.
Ook hebben jullie op deze dag voor het eerst naast elkaar gelegen, wat was dat een speciaal moment,en wat waren papa en mama trots op jullie! hierna hebben jullie nog heerlijk met papa en mama mogen knuffelen.
Ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe met z’n viertjes.
  1. Paola
    Paola zegt:

Lieve Lieve en Lieve Pepijn,

Wat hebben we met papa en mama meegeleefd en wat waren we blij met ieder stapje vooruit. Bij jullie op bezoek gaan kon niet iedere dag maar mama en papa hielden ons van ieder stapje op de hoogte. Op deze mooie foto’s is goed te zien hoe jullie van echte mini mensjes veranderde in prachtige baby’s. Wij zijn super blij met jullie en natuurlijk ook heel trots. Maar ook op mama en papa die zich geweldig door de moeilijke eerste weken heen hebben geslagen. Beste fotograaf bedankt voor deze mooie foto’s!!
    Tante P.

2. Jaimy
    Jaimy zegt:

Prachtige foto’s. Extra bijzonder om te lezen omdat ons dochtertje Pip op dezelfde dag en misschien wel bijna dezelfde tijd (om 19.37 uur) is geboren als Lieve en Pepijn. Pip was niet te vroeg en alles was meteen goed met haar. Als ik jullie verhaal lees ben ik hier extra dankbaar voor. Geniet ervan gezellig thuis met z’n allen.