Liefde voor Fotografie

Vlak voordat ik zwanger raakte had ik me aangemeld bij stichting Earlybirds fotografie. Deze stichting zorgt ervoor dat heel vroeg geboren kindjes in het ziekenhuis een foto reportage krijgen samen met hun ouders. Een enorm emotioneel en belangrijk onderdeel in het prille leventje van de kleine kindjes en hun ouders. Door mijn zwangerschap kan ik me op dit moment helaas niet inzetten voor de stichting (zowel lichamelijk als geestelijk even niet), maar wil ik je er wel alles over kunnen vertellen.

Ik besloot Marjolein, voorzitter van de stichting, een mailtje te sturen met een aantal vragen. Wat is Earlybirds nou precies, hoe is het ontstaan en hoe is het voor fotografen om zich voor de stichting in te kunnen zetten?

Lees hier het artikel op Liefde voor fotografie