Liam en Hayden

Met een week of 11 kregen we het nieuws een tweeling!

Wow wat een verrassing, die week gingen we gelijk naar het ziekenhuis voor een afspraak en een echo. Al snel bleek het dat wij wel een hele bijzondere tweeling kregen namelijk een eeneiige tweeling die niet werden gescheiden door een vliesje. Hele spannende tijden volgde omdat de tweeling om elkaar heen konden draaien was er grote kans was op een knoop in de navelstreng met alle gevolgen van dien. Op elk moment zou het mis kunnen gaan en daar hadden we totaal geen invloed op. Om de week hadden we een echo waarop alles in de gaten werd gehouden. Op een gegeven moment was de knoop zichtbaar op de echo. Afgesproken werd dat de baby’s met 34 weken werden gehaald met een keizersnee om een spontane bevalling te voorkomen. Doordat wij wisten dat de tweeling te vroeg zou komen hebben wij ons goed kunnen voorbereiden. Uiteindelijk kwamen ze op 26 mei met 34 weken en 5 dg. Ze doen het heel erg goed en mochten gelukkig al snel uit de couveuse en in een wieg. Wij hopen ze heel snel lekker mee naar huis te nemen! Even wachten tot ze elk 2 kilo wegen en zelf alle voedingen kunnen drinken. We willen Esmé van der Kleij, onze fotograaf, en stichting Earlybirds Fotografie heel erg willen bedanken voor de prachtige foto’s van onze jongens.