Levi

Levi_k

Levi is geboren na een zwangerschaps duur van 25 weken en 6 dagen. In het radboud UMC Nijmegen
Nadat hij twee weken aan de beademing heeft gelegen heeft hij nog lange tijd aan de cpap gelegen. Buiten z’n longetjes om deed hij het heel goed. En na een aantal weken mocht hij aan de low flow. Hij heeft totaal 7 weken in Nijmegen gelegen toen hij over mocht naar het rijnstate in Arnhem. Daar heeft hij nog eens 2 weken gelegen toen hij door mocht naar de Gelderse vallei in ede. Daar ligt hij nu al 3 weken en het gaat steeds beter met hem. Wel ligt hij nog aan de low flow ivm zijn longetjes. en heeft hij nog het sonde slangetje. Als het goed blijft gaan mag hij over 2 weken naar huis maar wel met zuurstof en sonde. Hij is dan 14 weken oud.  De foto’s zijn gemaakt in Ede met zn leeftijd van bijna elf weken. Gr de trotse ouders van Levi
  1. Bert en Ria
    Bert en Ria zegt:

Dennis,Marieke en Levi,
    Wat zijn de foto’s leuk geworden, maar nog leuker is dat het zo goed gaat met (jou) Levi. Wie had dit gedacht, zo klein en teer en zie nu al een hele grote vent, veel liefs van Bert, Ria en Patrick

2. Jantine
    Jantine zegt:

Hoi hoi,

Wat een prachtig plaatje om
    Jullie zo te zien! Wat een vechtertje en wat een rijkdom!
    Dat onze jongens later maar s lekker samen
    Kunnen spelen! Op naar z’n thuiskomst..

Groetjes Jantine
    Ps:mooie foto’s hoor!