Levi prematuur geboren 29 weken

Levi

Levi prematuur geboren 29 weken

De ouders:

Dat we de zwangerschap niet tot de 40 weken zouden halen was bij de 20 weken echo al duidelijk.  Levi was aan de kleine kant en we moesten er rekening mee houden dat hij rond de 38 weken geboren zou worden. Dat het allemaal zo snel zou gaan en hij geboren zou worden bij 29 weken en 4 dagen hadden we van te voren nooit verwacht of gehoopt. Een naam hadden we nog niet. Nadat we ons kleine ventje hadden ontmoet hebben we besloten hem Levi te noemen.  Een sterke naam voor een sterk ventje!

Na 3 weken op de NICU te hebben gelegen was Levi eindelijk sterk genoeg om door te mogen naar de Post IC. Met ups en downs klimt hij de goede kant op en krijgen we steeds meer vertrouwen!

Eenmaal over naar Arnhem hadden we ook het vertrouwen dat Levi een fotoshoot aan zou kunnen en Rob heeft dit voor ons mogelijk gemaakt. Wat een prachtige foto’s en een mooie herinnering aan een roerige tijd die bij Levi hoort. De achtbaan waar we inzitten lijkt steeds langzamer te gaan en hopelijk is Levi snel sterk genoeg om thuis in alle rust van hem te kunnen genieten.

********

De fotograaf:

Na mijn eerste mailcontact met de ouders heeft het even geduurd om Levi te mogen zien. Levi was er nog niet aan toe om gefotografeerd te worden. Inmiddels gaat het al een stuk beter met hem, reden om hem vast te leggen.

Het contact met de ouders liep heel ontspannen en natuurlijk. Levi is een mooi mannetje en een echte vechter. Ondanks de moeilijke lichtomstandigheden liet Levi zich van zijn beste kant zien. Mede door hem is het een geslaagde serie geworden.

Ik vind het toch altijd bijzonder om deelgenoot te zijn van het geluk dat (deze) ouders uitstralen.