Lennon prematuur geboren 31 weken bloedverlies

Lennon

Lennon prematuur geboren 31 weken bloedverlies

Lennon verraste zijn ouders na 31 weken. Negen weken te vroeg geboren maar wat een kanjer want hij doet het supergoed. Hij is twee weekjes oud als ik langsga voor de shoot op een zondagmorgen. De kleine man ligt nog in de couveuse maar niet meer aan de beademing, wat al een heel goed teken is.

Zijn ouders buidelen twee keer per dag met hem. Uiteraard eerlijk verdeeld. Allebei een keer per dag. En papa mocht tijdens de shoot met zijn zoon buidelen. Twee hele trotse ouders, die niet kunnen wachten om hem mee naar huis te nemen.

Er komen nog een hoop mooie momenten aan voor jullie. Ik ga voor jullie duimen dat hij het zo goed blijft doen en jullie hem snel naar huis mogen meenemen in zijn eigen gave kamertje.

*******

De ouders:

Na 31 weken en 3 dagen zwangerschap is onze zoon Lennon geboren op 26 juli 2016. De zwangerschap van Lennon verliep in het begin niet soepel, aangezien ik 2x in het ziekenhuis ben opgenomen vanwege HG. Na 16 weken konden we eindelijk genieten van de zwangerschap. Alle controles waren altijd in orde.

Op 26 juli begon de dag normaal. Eind van de ochtend opeens een beetje bloedverlies, dus de verloskundige gebeld. Na contact met haar even voor de zekerheid ter controle naar het ziekenhuis. Aan het ctg apparaat geen weeën te zien, wat een opluchting. Bij inwendig onderzoek bleek ik toch al 3 centimeter ontsluiting te hebben. En toen ging het snel, nog geen 3 uur later is onze kleine man Lennon om 15.43 geboren.

Vanaf zijn geboorte tot aan nu doet Lennon het supergoed. Al heel snel mocht hij van het cpap masker af. Op 9 augustus mocht hij uit de couveuse en in het wiegje. 10 augustus mocht zijn neusbrilletje af en heeft Lennon alleen nog maar een neussonde. We kunnen met trots zeggen dat wij de ouders mogen zijn van dit kleine vechtertje.

Op 7 augustus is Melissa foto’s komen maken van Lennon. Wat een mooi initiatief deze fotoshoot. Melissa ging rustig haar gang en heeft hele mooie foto’s gemaakt. Melissa, bedankt voor je tijd en voor de mooie foto’s die je hebt gemaakt. Wij vonden het een hele bijzondere ervaring!

1 antwoord
  1. John en Mariëtte Somers
    John en Mariëtte Somers zegt:

We vinden het een mooi initiatief dat early birds ouders van een veel te vroeg geboren baby de mogelijkheid bieden om een foto shoot te laten maken. Juist in deze spannende en emotionele weken gaat er veel aan de kersverse ouders voorbij.
    Ook voor Lennon later een mooie herinnering!
    De eerste foto’s die wij gezien hebben vinden we erg mooi.