Julian

Vrijdag 14 november afgesproken in het ziekenhuis van Assen. Ik wacht in de hal van het ziekenhuis, waarna we met zn drieën naar Julian lopen. Een lief klein mannetje, geboren met 32 weken en nu 35 weken oud, ligt heerlijk te slapen. Gelijk krijgt hij veel kusjes van zijn mama. Omdat hij af en toe dipjes heeft en nog sondevoeding nodig heeft moet hij nog in het ziekenhuis blijven. Julian wordt uit zijn bedje gehaald voor een heerlijk badje.  Wat een relaxed mannetje. Het uitkleden, het badje, het aankleden, hij vindt het allemaal prima en kijkt met grote mooie ogen in de rondte. Dan lekker bij mama op schoot en nog eventjes knuffelen met papa. Als hij weer in zijn bedje wordt gelegd krijgt hij zijn earlybirdje die hij niet meer los laat!

Julian, ik hoop dat je snel met je lieve papa en mama mee naar huis gaat en ik wens je een prachtige toekomst!

Groetjes, Birgit.

*******************

De ouders:

Met 32 weken zwangerschap ging ik ‘s avonds met een kleine bloeding naar het ziekenhuis. Het leek in eerste instantie niet veel te zijn, maar ‘s nachts bleek ik toch weeën te hebben!

Op 23 oktober is onze lieve zoon Julian geboren. Na een weekje op de NICU in Groningen mocht hij naar het ziekenhuis in Assen. Na een week daar in de couveuse te hebben gelegen, kwam hij in een gewoon bedje met kleertjes aan, wat een verschil was dat! Julian groeit erg goed en sinds kort drinkt hij ook zelf wat uit een flesje. Meestal nog niet de hele fles en niet bij elke voeding, maar er zit vooruitgang in. Als hij zo doorgaat is hij voor de kerstdagen thuis!

Birgit de Jong heeft een hele mooie fotoreportage gemaakt waar we super blij mee zijn. Nogmaals hartelijk bedankt Birgit.