Joshua

Van de fotograaf:

Na slechts 31 weken zwangerschap werd op 1 juli 2022 Joshua Maverick van den Burg geboren in het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft. En na lang wachten mocht ik op 8 augustus mijn eerste fotoreportage maken voor de Earlybirds foundation. Het was hartverwarmend om de ouders van Joshua te ontmoeten. Op dat moment deed Joshua het goed hij was 6 weken oud en groeide goed. Deze dag was extra speciaal omdat Joshua voor het eerst zijn eigen babykleding paste en ik mocht dit magische moment op beeld vastleggen. Ik vond het bijzonder om bij jullie mee te kijken hoe jullie de dagelijkse dingen in het ziekenhuis deden met een glimlach op jullie gezicht. Maar ook hoe jullie elkaar liefdevol ondersteunen.

Lieve Roxanne, Martijn en Joshua,

ik ben jullie erg dankbaar dat ik deze herinneringen op beeld heb mogen vastleggen. Ik hoop dat Joshua snel naar huis mag en dat jullie nog vele mooie momenten als gezin mogen beleven.

Liefs, Irena xx

Van de ouders:

Voor ons was het bestaan van Stichting Earlybirds een welkome verrassing! We werden erop gewezen door onze (schoon)zus en hebben ons aangemeld. Daar hebben we zeker geen spijt van.

Door de vroeggeboorte bij 31 weken en het lange ziekenhuisverblijf hebben we geen zwangerschaps- en newborn shoot kunnen doen. Onze eigen foto’s zijn leuk voor later maar nooit zo mooi als deze.
Het laat goed de sfeer zien die wij beleefd hebben in het ziekenhuis, met alle apparaten, slangen en alles daar omheen.

Daarnaast zien we ook mooi de liefde in beeld die wij voor Joshua hebben, sinds de dag dat het bekend was dat hij zou komen.

We zijn dankbaar voor de foto’s. De periode in het ziekenhuis hadden we natuurlijk liever niet gehad, maar maakt nu wel onderdeel uit van het verhaal van Joshua en van ons. De foto’s maken deze periode uit ons leven tastbaar.

Irena was heel fijn in de omgang en erg ontspannen, dit hielp ons daar poseren niet onze sterkste kant is en zeker niet in een ziekenhuissfeer.

We zijn dankbaar voor Stichting Earlybirds en raden het iedereen in dezelfde situatie zeker aan!

1 antwoord