Jesse prematuur 31 weken sondevoeding

Jesse

15jesse

Ik was pas bij Jesse en zijn ouders in het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda. Jesse is in het WKZ Utrecht geboren en na 6 dagen ‘verhuisd’ naar Gouda. Niet alleen Jesse is verhuisd, ook de ouders zijn tijdens de zwangerschap verhuisd. Inmiddels is Jesse heerlijk thuis bij zijn ouders en kan het genieten beginnen! Ik had al verwacht dat Jesse snel naar huis zou mogen want hij deed het vanaf het begin af aan al heel goed. De dag na de fotosessie mocht hij van de monitor af en was hij druk aan het oefenen om al zijn voedingen uit de borst of fles te drinken.
Ik wens Jesse en zijn ouders het beste!
**************
De ouders:
Nadat ik met 24 weken met spoed naar het LUMC ben gebracht vanwege een dreigende vroeggeboorte was het geen zorgeloze zwangerschap meer. De eerste weken bleef het rustig maar vanaf 28 weken werden de tekenen steeds duidelijker dat Jesse waarschijnlijk eerder zou komen.
Na 3 weken in het Groene Hart Ziekenhuis te hebben gelegen in Gouda is Jesse na een zwangerschap van 31 weken en 3 dagen geboren in het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. Het ging meteen goed met hem en hij ademde helemaal zelfstandig. Omdat hij het boven verwachting goed deed mocht hij na 6 dagen terug naar Gouda. Toen was het alleen nog een kwestie van groeien en zelf leren drinken.

Na een opname van in totaal 5 weken en 1 dag mocht Jesse op 6 juni naar huis. Wij zijn ontzettend blij dat hij eindelijk lekker thuis is en dat de ziekenhuis periode voorbij is. We zijn erg blij met de foto’s die gemaakt zijn door stichting Earlybirds, op deze manier hebben we toch nog mooie foto’s van deze heftige tijd.

Bedankt voor de mooie foto’s en alle moeite!
Groetjes Jennifer en Alexander
  1. Corine
    Corine zegt:

Heftig!!
    Hier ook een shoot gehad van early birds zo enorm blij mee.
    Onze tweeling is met 34,5 geboren!!
    Geniet nu lekker van jullie mooie mannetje!!!
    ?