Jayjay

19 febr is Jayjay geboren in het WKZ te Utrecht en al snel daarna namen zijn ouders contact op om een reportage te laten maken. Helaas kon onze eerste afspraak niet doorgaan omdat het niet zo goed ging met Jayjay, kort daarna werd hij geopereerd (open ductus). Maar dit lieve mannetje is een klein vechtertje en het gaat nu de goede kant op met hem. Het blijft natuurlijk spannend voor de ouders, gelukkig verblijven zij in het Ronald McDonald huis en kunnen zij heel veel tijd met hun zoontje doorbrengen. Lieve Jayjay, ik vond het heel bijzonder om jou te mogen ontmoeten, je bent een klein kanjertje. Ik hoop dat je snel groter groeit en sterk genoeg bent om met je papa en mama mee naar huis te gaan. Zij houden veel van jou en zijn ongelofelijk trots!
Liefs Nancy
  1. jantine Rensink
    jantine Rensink zegt:

Heel erg mooi en dierbaar! Trots op jullie! Jullie zijn echt sterk en daardoor is jayjay dit ook ! ! Sterkte in deze periode! Hij komt er wel!

2. carmen
    carmen zegt:

Lieve lieve lieve jayjay mama en papa
    Wij hebben jullie leren kennen in t ziekenhuis
    Ons dochter was met 28 weken geboren op 21-02-2015 jayjay is 2dagen ouder nu ander half jaar zijn we bij jullie op bezoek geweest en wat wordt je een grote jongen zo trots op jullie