Jaxx prematuur geboren met 26 weken, Sophia Kinderziekenhuis, buidelen, sonde

Jaxx

Jaxx prematuur geboren met 26 weken, Sophia Kinderziekenhuis, buidelen, sonde

Van de fotograaf:

Op 2 oktober was ik welkom in het Sophia Kinderziekenhuis om een knap ventje vast te leggen. Jaxx is geboren met pas 26 weken, dat was wel even schrikken voor papa en mama. De ene dag voor controle even weg en de volgende dag ouders zijn van zo een mini kindje. Ondanks dat Jaxx heel klein was, had hij al wel veel haartjes. Net zoals op de foto te zien is!

Jaxx sliep nog toen ik aan kwam, maar tijdens het aankleden werd hij wakker. Hierna is hij de hele reportage wakker en alert geweest. Met zijn grote, donkere oogjes keek hij om zich heen en naar mama en papa. Mega schattig! Na het aankleden mocht hij nog even kroelen bij papa en mama. Naast het buidelen, was dit voor papa de eerste keer om hem zo in zijn armen te houden. Prachtig om te zien hoe trots papa was en wat een liefde er voor de kleine Jaxx is. Ook het birdje en de nicu werden met open armen ontvangen. Jaxx trekt graag aan zijn draadjes en sonde, dus hopelijk maken de birdjes hem wat rustiger.

Lieve Jaxx, papa en mama: Hopelijk groeit jullie kleine man heel goed en wordt hij groot en sterk. Zodat hij eindelijk zijn grote broer ook kan zien! Ik wens jullie heel veel gezondheid en geluk toe.

Liefs,
Samantha