Jackson & Quinten tweeling prematuur geboren

Jackson & Quinten

Jackson & Quinten tweeling prematuur geboren

Voor het eerst papa & mama worden, dat is al heel bijzonder. En dan ook nog 2 prachtige jongentjes tegelijk krijgen, dat is wel extra speciaal!

Carina & Jack werden bij hun zwangerschap verrast met het mooie nieuws dat ze een tweeling zouden krijgen.
De jongens zijn geboren in het UMCG te Groningen met een termijn van 29 weken + 1 dag. Carina had hier nog niet op gerekend en was nog van plan geweest om vóór de bevalling haar rijbewijs te halen. Dat is door de vroege bevalling niet gelukt en staat dus alsnog op de planning.

Samen zijn Carina & Jack de afgelopen tijd dagelijks in het ziekenhuis om voor hun zoontjes te zorgen en te voorzien van borstvoeding. Carina voelt zich na bijna 6 weken ziekenhuis al aardig thuis in alle verzorgende taken, ondanks de slangetjes van de sondevoeding en de monitor. Mooi om te zien!

Het zal nog een poosje duren voordat de jongens bij hen thuis komen. In tussentijd staat er ook nog een verhuizing op de planning. Dat is best heel druk als pasgeboren ouders van een prematuur geboren tweeling.

Carina & Jack, heel veel succes nog met alles en alle liefde en geluk toegewenst als gezinnetje!

Liefs,
Renate

************************

Vanuit de ouders:

In de gedachten nooit kinderen te kunnen krijgen werden we plots zwanger.. Niet 1 nee, maar van 2. Twee prachtige wondertjes…

Ons geluk kon niet op.. Plotseling met 24.4 weken en vroegtijdige weeën naar het ziekenhuis… 5 cm ontsluiting… Gelukkig met veel rust en hulp van de zusters het weten te rekken tot 29.1 weken.

Daar kwamen onze 2 wondertjes en oh wat waren ze sterk, tegenslagen overwonnen en elke dag weer een stapje vooruit. Nu nog 2 stapjes en eindelijk mee naar huis. Het is met geen pen te beschrijven hoe bijzonder deze kleine lieve en tere leventleventjes zijn. Het leven van klein tot groot, is zo bijzonder. Ons geluk kan niet op! Onverwachts is ons leven verrijkt met deze 2 bijzondere leventjes die met ons een gezin mogen vormen.

Een groter geluk dan dat bestaat er voor ons niet!

Carina & Jack

1 antwoord
  1. Danaë
    Danaë zegt:

Wat fijn dat alles de goede kant op gaat. Zelf met 31.3 bevallen van twins in umcg en ook lang gelegen daar. Erg fijne zusters en goede tijd gehad! Hopelijk zijn jullie snel thuis