Jack

BLOG TEMPLATE_EARLYBIRDS-klein Op vrijdagochtend om 8.15 uur stond ik de ouders van Jack, Natascha & Chris, op te wachten voor de ingang van de
afdeling waar hun zoontje momenteel ligt. Het is hun 2e kindje. Ze hebben al een dochtertje van 2,5 jaar.

In de nacht van 5 juli 2014, alweer bijna 3 weken geleden, ging Natascha naar het toilet waar ze tot de ontdekking kwam
dat ze hevig bloedde. Zij was op dat moment 33 weken zwanger.
Direct hebben ze de ambulance gebeld en met gillende sirenes werd ze naar het ziekenhuis gebracht.
Er werd bijna direct overgegaan tot een spoedkeizersnede toen bleek dat de placenta los aan het gaan was en voor
ze het wisten waren ze binnen 1,5 uur ouders geworden van een prachtige zoon. Een mooi ventje van 1900 gram.
Ze gaven hem de naam Jack!

Een naam… Ook zoiets… Pas enkele dagen ervoor waren ze eruit welke namen ze leuk vonden voor hun kindje.
Ze wisten niet wat het geslacht zou zijn. Het geboortekaartje was ook pas geleden gekozen maar nog lang niet “klaar”.

Gelukkig gaat het met Jack heel erg goed. Hij is al 700 gram aangekomen en moet nu alleen nog groeien en zelfstandig gaan drinken.
Nu drinkt hij af en toe bij zijn mama, afgewisseld met een flesje & sondevoeding.

“Groei maar goed kleine man, dan mag je snel naar je grote zus! Die is apetrots vertelde je papa en mama mij al!”

Liefs, Marije