Indy

In november mocht ik de kleine Indy in ziekenhuis Bernhoven in Uden fotograferen namens stichting Earlybirds Fotografie. Indy is 9 weken te vroeg geboren vanwege zwangerschapsvergiftiging. De mama van Indy wilde heel graag foto’s van de eerste periode van haar leventje in het ziekenhuis, want dit hebben ze ook van haar overleden broertje Dani* die ook veel te vroeg met zwangerschapsvergiftiging is geboren.

Tijdens de reportage kreeg Indy haar flesje van papa, werd er heerlijk geknuffeld met zijn drietjes en dezelfde handenfoto gemaakt als destijds bij Dani* gemaakt is.

Inmiddels is Indy heerlijk thuis bij haar papa en mama en doet ze het erg goed!

Een paar uurtjes na de reportage kreeg ik al een bedankmailtje van haar mama dat ze zo blij was dat de stichting is langs gekomen, kijk daar doen we het voor! Heel erg graag gedaan! Ik wens jullie alle liefde en geluk voor nu en in de toekomst!

Liefs Inge van der Wijst

1. anita v dommelen
    anita v dommelen zegt:

heel mooie foto,s maar in t echt nog n veel mooier schatje zag haar met n hele trostse oma nog gefeliciteerd geniet ervan groetjes anita

2. Marie-jose Niessen
    Marie-jose Niessen zegt:

Hallo Ellen en Ramon. Heel mooie foto,s van kleine Indy.
    Heb zelf ook zo,n foto,s van zoon Sander die ook maar 1320 gram woog.en nu flinke kerel is.25 jaar.
    Geniet met volle teugen en veel geluk met de kleine meid.groetjes Marie-jose Niessen. nicht van mam en dochter van oom leo en tante Lena.