Hidde prematuur geboren

Hidde

Hidde prematuur geboren

Door de fotografe:

Het was alweer lang geleden dat ik een reportage mocht verzorgen voor stichting Earlybirds.
En daar kwam eindelijk weer een aanvraag binnen! YES!
Ik mocht op bezoek bij Hidde, een prachtig klein jongetje dat omringt wordt met liefde.
Tijdens zijn shoot mochten ook zijn grote broer en en zus aanwezig zijn en dat maakte het extra speciaal.
Ziekenhuizen zijn momenteel erg voorzichtig met wie er bij de kindjes op bezoek mogen komen.
Maar voor deze shoot had de verpleging een kamer voor ons alleen geregeld en konden we vrij bewegen.
Hidde lag heerlijk te slapen toen ik binnen kwam, nadat hij zijn setje gehaakte birdjes had gekregen mocht hij lekker in bad.

De kleine man genoot en zijn broer en zus hielpen uiteraard mee!
Zijn haartjes werden voorzichtig gewassen en er was alle tijd om hem te bewonderen!
Na het badje was het tijd voor zijn voeding, er is al gestart met borstvoeding, maar omdat dat nogal veel energie vergt kreeg Hidde de rest van de voeding nog via zijn sonde.
Hidde heeft in zijn jonge leventje al in drie ziekenhuizen gelegen en dit is als het goed is zijn laatste ziekenhuis, nog een week of vier vijf…
Dan hoopt iedereen dat Hidde me naar huis mag!

En ik hoop dat mee, dan komt de rust en regelmaat terug binnen dit gezin, want phoe…een vroeggeboorte is al heel veel geregel, maar als je er dan nog oudere kindjes naast hebt snap je dat dit een marathon is om alles geregeld te krijgen! Lieve kleine Hidde, ik wens jou en je papa en mama alle goed voor de toekomst, je bent in een heel liefdevol gezin beland! Een klein geluksvogeltje ben je dus wel <3
Groei maar goed!

Liefs,
Claudia de Graaf

Door de ouders:

Wat is het fijn om zulke prachtige foto’s en de birdjes als herinnering aan deze bijzondere tijd. Een tijd waarin er heel veel gebeurt in een hele korte periode. Met deze foto’s kunnen we daar over een aantal jaar weer naar terugkijken. We hebben het heel erg fijn gevonden hoe wij volledig in de verzorgmomentjes konden zitten samen met de trotse broer en zus en dat Claudia daar zo rustig omheen deze momentjes kon vastleggen.