Helena prematuur, geboren met 35 weken, couveuse, sondevoeding

Helena

Helena prematuur, geboren met 35 weken, couveuse, sondevoeding
‘’Afgelopen maandag ben ik naar het sint Antonius geweest bij Helena. Helena is een prachtig meisje dat met 35 weken gezond is geboren. Eerst zou ik haar opzoeken in het WKZ waar ze in een couveuse lag. Maar alles ging zo goed, dat ze een week na de geboorte al werd overgeplaatst naar Nieuwegein. Hier is het nu wachten op het moment dat ze zelf goed drinkt en op het goede gewicht is. Dan mag ze naar huis. Voor nu krijgt ze nog sondevoeding als dit nodig is.’’

——

Berichtje van de ouders

Via Alrik’s moeder maakten we kennis met Earlybirds Fotografie en wat zijn we ontzettend blij met de foto’s! Na een compleet onverwachte bevalling moesten we ons kleine meisje in de couveuse achterlaten, wat ons erg zwaar viel. Gelukkig is ze een doorzetter met een ontzettende wilskracht die mijlpaal na mijlpaal heeft bereikt! Met de shoot van Earlybirds Fotografie hebben we deze ingrijpende, maar zeker ook mooie periode prachtig vast kunnen leggen. Ontzettend bedankt hiervoor!