Hanna

Hanna, prematuur geboren met 32 weken

Fotograaf:
Woensdag 19 augustus mocht ik Hanna bezoeken in het geboortecentrum van het Viecurie Medisch Centrum in Venlo.
Hanna is geboren na een zwangerschap van 32 weken in het ziekenhuis van Maastricht.
Omdat kleine Hanna het ondanks alles toch al snel redelijk goed deed, mocht ze mede hierdoor vrij snel de grote reis naar het ziekenhuis van Venlo maken. Weer een stapje dichter bij thuis.
Lieve Hanna, wees sterk de komende periode zodat je snel met papa en mama mee naar huis mag. Papa en mama, dank voor jullie hartelijke ontvangst en jullie openheid tijdens de shoot!

Lieve groet,
Rob Weijers, fotograaf Earlybirds
Ouders:
Na aanmelding op de site van EarlyBirds  nam er 2 dagen later al een fotograaf contact met ons op. Echter bleek dat we eerder van Maastricht naar Venlo mochten en dat de shoot niet meer door kon gaan. Ze heeft dit toen in haar vakantie met de stichting geregeld en diezelfde avond belde onze fotograaf Rob Weijers al op. Het contact was goed en een afspraak was zo gemaakt.
De shoot verliep naar onze mening vlekkeloos en de foto’s zijn geweldig.
Stichting EarlyBirds en Rob, heel erg bedankt voor alles!