Flore prematuur geboren met 34 weken en 5 dage, Catharina ziekenhuis Eindhoven, keizersnede, sondevoeding

Flore

Van de ouders:

Wij zijn de trotse ouders van Flore, die onverwachts met 34 + 5 weken geboren moest worden. De periode sinds de zwangerschap was al hectisch, maar op de vooravond van ons ouderschap konden wij nog niet vermoeden door wat voor rollercoaster we de twee dagen daarop moesten gaan. Moeder Fenny werd in de vroege ochtend van Vaderdag onwel en ging voor controle met de ambulance naar het ziekenhuis. Daar werd na ruim 2,5 uur besloten dat Flore met een keizersnede onder volledige narcose van de moeder gehaald moest worden. Ze werd om 08:04 geboren. Vervolgens zijn de artsen een hele dag bezig geweest om uit te zoeken wat er precies aan de hand was. De volgende ochtend heeft moeder Fenny een open hartoperatie ondergaan en tegelijkertijd werd voor ons besloten dat Flore voor de zekerheid van Eindhoven naar Maastricht over geplaatst moest worden. Flore is uiteindelijk drie nachtjes weg bij de moeder geweest, maar vader Wouter is veel bij haar geweest.

Moeder en dochter doen het fantastisch. We krijgen veel steun van de mensen om ons heen en fotografe Mieke van Stichting Earlybirds heeft een prachtige fotoshoot van ons nieuwe gezinnetje gemaakt. Ondanks de heftige start blijven we positief, lachen we veel en zijn we ontzettend dankbaar voor alle steun die we van iedereen krijgen.

Groetjes,
Fenny & Wouter

——————–

Van de fotografe:

Lieve Fenny, Wouter en Flore,

Wat een voorrecht dat ik jullie alle drie in goede gezondheid heb mogen fotograferen! Jullie rollercoaster was wel een heel bijzondere. Wat kan er in een korte tijd een hoop gebeuren in een mensenleven….

Ik wens jullie alle geluk en gezondheid voor de toekomst, nu de storm is gaan liggen en hoop dat de foto’s een beetje helpen bij het verwerken van deze periode.

Lieve groet, Mieke.