Fenne, Sem en Evie drieling prematuur 29 weken

Fenne, Sem & Evie

Fenne, Sem en Evie

Wat een bijzonder moment! Ik kreeg te horen dat ik voor Stichting Earlybirds op bezoek mocht bij spontane drieling Fenne, Sem en Evie in het Maasstad Ziekenhuis. Mijn eerste drieling welke ik voor de stichting mocht fotograferen, enorm bijzonder!

Na een afspraak te hebben ingepland met de ouders mocht ik zaterdag 16 april op bezoek. Trotse ouders Charlotte en Matthijs lieten mij bij binnenkomst hun wondertjes zien. Evie heeft eerst een tijdje met mama gebuideld. Fenne mocht heerlijk in bad, wat goed beviel. Zij was ontspannen en keek rustig rond. Nadat zij was gewogen en aangekleed werd ze samen met haar zus Evie gevoed. Papa Matthijs heeft met Sem gebuideld en de verpleging van het ziekenhuis was zo lief om de kamer te ‘verbouwen’ om zo die ene speciale gezinsfoto te maken.

Charlotte en Matthijs, ik wil jullie heel veel geluk en liefde voor de toekomst wensen met jullie prachtige wondertjes en hoop dat zij snel mee naar huis mogen.

Liefs, Chadé