Fenna & Maud prematuur 30 weken infectie

Fenna & Maud

Fenna & Maud prematuur 30 weken infectie

Na een voorspoedige zwangerschap van onze tweeling zijn wij eerder ouders geworden dan wij van te voren hadden gedacht. Op 17 april 2016, na een zwangerschap van 30,4 weken, zijn Fenna en Maud geboren. Ze hadden allebei een droomstart, ze ademden al helemaal zelfstandig! De schok was dan ook extra groot toen ze allebei een infectie kregen. Een groter contrast was er niet; van twee actieve, levende meisjes, naar twee stille, zieke meisjes.

We hebben de eerste weken in een roes geleefd en hielden ons steeds vast aan de positieve berichten. Er waren veel ups en downs en het was lastig om als ouders zo machteloos te staan. Toen de meiden hun infecties beiden hadden overwonnen werd het wat rustiger en hebben wij een prachtige fotoshoot van Yvonne gehad. Geweldige foto’s zijn het geworden, wat voor ons heel waardevol is in deze intense periode.

Op de dag dat Fenna en Maud één maand oud zijn geworden, zijn ze vanuit het Radboud naar het ziekenhuis in Ede verhuisd. Dit was een grote stap, maar betekent ook dat ze het goed doen. Ze zijn nu hard aan het werken om zich klaar te maken voor de laatste grote verhuizing; naar huis toe! Het zijn twee vechtertjes en we hopen dat we ze snel mee naar huis kunnen nemen om met z’n vieren te gaan genieten! Nogmaals bedankt Yvonne voor de geweldige foto’s!

1. Annemieke ketel
    Annemieke ketel zegt:

2. Hanne
    Hanne zegt:

Dag papa en mama van Maud en Fenna,
    we hebben jullie ontmoet in het RMDhuis in Nijmegen. We hopen dat het nog steeds goed gaat met jullie meiden en dat jullie nu thuis van ze mogen genieten. Onze Ella is 3 weken geleden thuis gekomen. Eindelijk, na 4,5 maand. We genieten ontzettend van haar.
    Hartelijke groet, Jaap en Hanne Sok, Bennekom

3. Mike
    Mike zegt:

Hoi Familie Sok,

We lezen jullie bericht nu pas.
    Bij ons gaat alles erg goed gelukkig.
    Fijn dat Ella ook thuis is, nu alleen nog maar genieten.

Groet,

Mike, Ilona, Fenna & Maud