Farah

Op 5 oktober heb ik de foto’s mogen maken bij Farah in het Meander Amersfoort. Een heel mooi en vrolijk meisje van 3 weken oud. En nu al een ster in gekke bekken trekken. 🙂 Ze kon ook niet genoeg vertroeteld worden door haar trotse ouders.

De ouders:

Dit is Farah, geboren op 15 september 2014 bij een zwangerschapsduur van 32 weken en 4 dagen, 1670 gram. Farah is een echt vechtertje en sinds haar geboorte doet ze het volgens de kinderarts als een zonnetje! Deze foto’s zijn gemaakt toen Farah bijna drie weken oud was. Inmiddels heeft ze de grens van twee kilo ruim bereikt, kan ze zelfstandig alle voedingen drinken en mocht ze op 19 oktober 2014 eindelijk mee naar huis! Feest!!

Mede door de prachtige foto’s van Hedy via de stichting Earlybirds hebben wij als ouders de tijd in het ziekenhuis als heel bijzonder ervaren. Zoveel lieve zorgen voor ons kleine meisje! Heel erg bedankt voor deze mooie herinnering aan deze tijd!