Esmee & Marrit prematuur geboren met 34 weken en 4 dagen, tweeling, Nijsmellinghe, flesvoeding, sondevoeding

Esmee & Marrit

Vrijdag 23 juni mocht ik weer op pad voor stichting Earlybirds. Dit keer fotografeerde ik Esmee en Marrit. Een tweeling geboren met 34 weken en 4 dagen.

Moeder had in het ziekenhuis een bacterie opgelopen, waardoor de meisjes in een soort van quarantaine kamer lagen. Bij aankomst moest ik een schort voor, handschoenen aan en een mondkapje en haarnetje op. Dat was even wennen, maar ook dat fotografeerde prima.

De dames doen het goed. Ze drinken al uit de fles. Soms met hulp van nog een beetje sondevoeding en ze liggen nog aan de monitor. Tijdens het fotograferen hebben ze lekker uit de fles gedronken, wat mooie plaatjes opleverde. Daarna lagen ze allebei gelukzalig te glimlachen. Heerlijk! Nu gauw aansterken en lekker mee naar huis!

Warme groet,
Anneke van Vleeren

1 antwoord
  1. Tonny
    Tonny zegt:

Wauw Silvana. Een tweeling, nu ff snel gerekend al 4 jaar! Ik ken je nog van school. Ik kreeg 6 jaar geleden ook een tweeling. Maar Roos overleed na 4 dagen, en Margriet overleed na 8 dagen. 32 week en 3 dagen….
    Ook van mijn meisjes zijn foto’s gemaakt (lieve engeltjes) Dit is onze enige herinnering aan onze meisjes.

Pas maar goed op je mooie meisjes. Wat een prachtig geschenk! Heb je BTW nog meer kindjes? Ik ben nu 6 maand zwanger van een zoontje, alles gaat voorspoedig.