Emma

Van de fotograaf
Voor Stichting Earlybirds mocht ik op 25 november naar het Isala ziekenhuis in Zwolle. Hier verblijft Emma samen met haar ouders. Emma is geboren na een zwangerschapsduur van 32 weken. Voor papa en mama is het al de tweede fotoreportage van Stichting Earlybirds, want jouw grote broer Noah is ook twee jaar geleden in het Isala geboren als klein Earlybirdje. Papa en mama kennen de afdeling en de procedures dus al. Gelukkig doe jij het erg goed! Het is vandaag een bijzondere dag, want morgen mag je naar huis! Je hebt tijdens de reportage lekker met papa en mama geknuffeld, je bent in bad geweest en mama heeft je de fles gegeven. Je kijkt heel erg helder uit je oogjes en je gezichtje is helemaal vrij van slangetjes en plakkertjes.

Lieve Emma, wat doe je het goed en wat heb jij ontzettend lieve ouders! Hopelijk zijn jullie al fijn thuis aan het genieten. Ik wens jullie alle liefde en geluk toe!

Lieve groet,

Valerie