Emily prematuur 31 weken infectie moeder

Emily

Dit mooie meisje was ruim 3 weken oud toen ik haar mocht fotograferen. Al rond de 24 weken zwangerschap waren er problemen maar Emily is gelukkig nog 7 weken blijven zitten, totdat ze – door een infectie bij haar moeder – toch met 31 weken met spoed gehaald is. Gelukkig liet ze meteen van zich horen en heeft ze het sindsdien goed gedaan.

Op de dag van de Earlybirds reportage is ze over gegaan van de couveuse naar een wiegje en hebben haar ouders haar dus ook voor het eerst aan mogen kleden! Met jurk & sokjes aan wees de weegschaal zelfs al ruim twee-en-een-halve kilo aan! Veel mijlpalen dus en heel bijzonder voor mij om er bij te mogen zijn om dit vast te leggen.

Lieve J&M en S, ik wens jullie een leven vol liefde, humor en avonturen met jullie prachtige dochter / lieve zusje.

De ouders:

Dankzij fotografe Lieneke via stichting Earlybirds hebben we een aantal prachtige foto’s van onze dochter uit een hectische, maar ook bijzondere periode waarin we proberen te genieten van alle kleine hoogtepunten die onze dochter al meemaakt. De weken vliegen voorbij en foto’s maken van Emily & van ons samen als gezin schiet er daardoor vaak bij in.

Één van de hoogtepunten is bijvoorbeeld de verhuizing van Emily van couveuse naar wieg, een moment waar we erg naar uit keken. Wat vinden wij het dan ook leuk dat juist deze gebeurtenis prachtig in beeld is vastgelegd dankzij stichting Earlybirds. Ontzettend bedankt Lieneke!