Elian

Op zondag 13 november fotografeerde ik Elian in het Martini Ziekenhuis. Elian is geboren met 25 weken en 4 dagen. Zijn tweelingbroer heeft het na 23 weken zwangerschap en na een laserbehandeling voor het TTS syndroom helaas niet gered. Elian heeft al een lange weg achter de rug. Na een aantal keren heen en weer tussen UMCG en Martiniziekenhuis op momenten dat het minder goed met hem ging, gaat het de laatste tijd heel erg goed. Na 3 maanden mag hij eindelijk mee naar huis. En daar kijken zijn ouders heel begrijpelijk erg naar uit. Veel geluk samen en dat Elian maar een flinke jongen mag worden!

1. Een andere monochoriale tweeling moeder
    Een andere monochoriale tweeling moeder zegt:

Hallo Elian!! Wat een prachtige topper ben je. Ik wens je toe dat je je heel mooi verder ontwikkelt tot je met papa en mama mee naar huis mag. Heel veel felicitatis, succes en sterkte!

2. Mandy
    Mandy zegt:

Och, wat een sterke kanjer. Het viel gelijk op; één van onze zoontjes heet ook Elian, ook één van een tweeling. Gelukkig zijn hij en Aaron allebei gezond ter wereld gekomen. Lieve Elian, ik weet dat kindjes met jouw naam enorme vechters zijn. Jij komt er wel lieverd. ❤️