Efron prematuur geboren met 30 weken, WKZ, ETZ Tilburg

Efron

Efron prematuur geboren met 30 weken, WKZ, ETZ Tilburg
Een routinecontrole in het ziekenhuis in Tilburg liep anders dan gedacht. Kleine Efron had het wat moeilijk in mama’s buik. Tien weken rust werd voorgeschreven maar daar is niets van terechtgekomen. Meteen door naar het WKZ in Utrecht zo luidde de instructie.

Op 8 april werd Efron geboren na een zwangerschap van 30 weken. Ondanks deze vroege start pakte de kleine Efron het meteen goed op. Al snel mocht hij overgeplaatst warden naar het ETZ in Tilburg dichterbij zijn papa, mama, broers en zusjes. En wat groeit hij goed. Helaas ging het met mama na de bevalling wat minder maar ook met haar gaat het gelukkig steeds wat beter. Lieve kleine Efron, groei maar goed zodat je snel bij je lieve papa, mama, broers en zussen thuis kan zijn. Reymond & Sylvana, ik wens jullie heel veel geluk samen met jullie mooie gezinnetje.

——————-

Van de ouders:

Lieve Serona,

Super bedankt voor de fijne fotoshoot van ons prinsje. Het is van onschatbare waarde om een dergelijk cadeau te krijgen in een onzekere periode waarin je niet zeker weet of je kindje mag blijven !even. Ook nu het met ons kindje zo goed gaat, is het een prachtig aandenken aan een spannende periode die wij bijna kunnen afsluiten. Het lijkt erop dat wij over enkele weken naar huis mogen met ons kindje en dan kan het echte genieten beginnen.

Nogmaals hartelijk dank voor alles!
Reymond en Sylvana