Devon & Madysson

3 mei mocht ik een mooie reportage verzorgen bij Devon & Madysson.  Twee prachtige kindjes geboren na een zwangerschap van 32 weken. Dat was even schrikken voor mama en papa! Maar de kleintjes lieten zich niet tegenhouden. Devon is als eerste geboren en Madysson liet even op zich wachten, maar kwam een half uurtje daarna ter wereld.

Gelukkig doen ze het super goed en moeten ze nu nog even flink aansterken voordat ze naar huis mogen.

Ik wens jullie heel veel geluk met z’n viertjes!

***********************

De ouders:

3 mei was het zover, stichting Earlybirds kwam bij ons langs. Wat een geweldige fotograaf! Wij gingen net als altijd lekker op ons gemak de verzorging van de kids doen. De fotograaf nam overal de tijd voor en er hing een erg ontspannen sfeer!

Wat een geweldig initiatief is dit om een spannende, bijzondere tijd vast te leggen voor ons! Je wordt erg geleefd in deze tijd en zo kan je dit op prachtige foto’s terug zien en hier weer even bij stil staan hoe de dappere kindjes het doen! Wij kijken er met een zeer goed gevoel op terug, en vonden het echt geweldig dat je dit zo goed kan je bent hier voor weggelegd!

Heel erg bedankt voor dit alles dit zijn niet alleen foto’s wat we krijgen, maar ook een geweldige herinnering en een mooie dag! Dit had niemand beter kunnen doen! Erg veel respect voor jullie dat jullie dit op vrijwillige basis doen en zo, net als ons, veel mensen erg gelukkig meemaken! Heel, heel erg bedankt voor dit alles.

Dikke knuffel van Devon en Madysson en onze papa en mama

1 antwoord