Aron, Diella en Boaz prematuur 31 weken drieling

Aron, Diella & Boaz

Aron, Diella en Boaz prematuur 31 weken drieling

Foto’s maken voor Earlybirds is en blijft speciaal, maar als je bericht krijgt dat je een drieling mag fotograferen, dan wordt het ineens wel heel bijzonder! Op naar Aron, Diella en Boaz…

Al snel wordt me duidelijk dat bij een drieling echt alles anders is. In plaats van een plekje tussen de andere baby’s op de zaal, is ineens een heel groot deel van de zaal in beslag genomen door 3 fantastisch mooie kindjes. Alle drie doen het geweldig. De oudste van de drie, Aron heeft een bacteriële infectie opgelopen, maar als ik er ben is de antibiotica kuur bijna ten einde en doet Aron het heel goed. De jongste van het stel, Boaz doet ondertussen goed zijn best om de grootste en de sterkste te worden. En Diella… die ligt heerlijk rustig en tevreden midden tussen haar broers.

Is één kindje al best veel werk om voor te zorgen, drie is toch echt een ander verhaal. Het is een drukte van belang in het ziekenhuis. Een gezellige drukte! Gelukkig zijn er lieve zusters die bij kunnen springen. Helaas zijn die vast niet over te halen om ook huisbezoekjes af te leggen 😉

Na de voeding van de 3 kleintjes, begon het echte feestje voor de ouders. Voor het eerst alle drie samen bij moeders voor een mooi foto momentje… Wat een mooi gezicht, drie van die hummeltjes die heerlijk liggen te slapen bij hun moeder. Helaas komt aan al het leuke een einde en moesten de drie kleintjes weer terug hun bedjes in. Bijkomen van alle activiteit deze ochtend.

Angela en Gerard, hartelijk bedankt dat ik deze bijzondere ervaring mocht meemaken samen met jullie. Aan liefde en kusjes zal het de kleintjes niet gaan ontbreken, dat is me wel duidelijk geworden! Ik hoop dat jullie ze snel mee naar huis mogen nemen en dat jullie samen met jullie andere 2 zoontjes als compleet gezin kunnen gaan genieten van elkaar!

**************

De ouders:

Toen we hoorden van stichting Earlybirds nadat onze drieling geboren was hoefden we niet lang na te denken of we ons wilden aanmelden of niet. Al snel nam fotograaf Mike Poodt contact met ons op om, zodra het ons uitkwam, de shoot te plannen. Het contact verliep erg fijn en het klikte goed. Dat vonden we toch wel belangrijk, want zo’n shoot is best intensief voor de kleintjes en we wilden het in alle rust doen. Dat was geen enkel probleem en Mike gaf gelijk al aan, alles op ons tempo aan te passen.

De fotoshoot verliep helemaal perfect en Mike heeft hele mooie foto’s gemaakt van onze drie ukjes in het ziekenhuis. We zijn superblij met het eindresultaat! Mike, chapeau!