Daniel prematuur, geboren 28 weken, NICU infectie

Daniël

Daniel prematuur, geboren 28 weken, NICU infectie

Fotograaf

Lieve Daniel was er vroeg bij met 28 weken. Inmiddels zijn ze vier ziekenhuizen en 8 weken verder. Na een zware periode waarin Daniel ziek is geweest is hij nu aan de betere hand en goed opgeknapt. Hij ziet er zichtbaar sterk uit en geniet van alle aandacht. Zijn ouders en zusje verheugen zich er dan ook heel erg op dat hij binnenkort naar huis mag.

Tijdens de shoot mocht hij heerlijk in bad, wat vele kijkers trok want opa en oma kwamen ook nog even langs bij de kleine man. Daarna bij mama aan de borst en met het gezin nog even op de foto. Hopelijk een mooie afsluiter voor jullie na zo’n heftige achtbaan.

Ik wens jullie alle geluk en liefde voor de toekomst. Blijf zo genieten van elkaar!

Ouders

Na het spontaan breken van de vliezen kwamen we op de NICU in Veldhoven. Daniël ter wereld met exact 28 weken.

Al snel bracht onze familie ons op de hoogte van de stichting Early Birds. Met 30,5 week gingen we naar Dordrecht. Door een stevige infectie kwamen we op de NICU in Rotterdam. Na het herstel zijn we in Gouda gekomen.

Door de verschillende ziekenhuizen werd de fotosessie drie keer verplaatst. In Gouda zijn we als gezin op de foto gegaan door een professionele fotograaf! Het was een leuke ontspannen morgen waarbij Daniël gelukkig genoeg energie had om als kanjer te blinken.