Corben prematuur geboren

Corben

Corben prematuur geboren

Van de fotograaf:

Op vrijdag 3 september mocht ik eindelijk langs bij Corben en zijn ouders. Want ja, het heeft even geduurd voordat de fotoshoot kon plaatsvinden. Ondanks dat er nu versoepelingen zijn van coronaregels laat nog niet ieder ziekenhuis ons toe. Het was dus nog even spannend wanneer het zou lukken.

Gelukkig kregen de ouders in het IJsselland ziekenhuis groenlicht en konden we snel een afspraak maken. Corben is geboren met 28 weken zwangerschap. De moeder van Corben kreeg ineens bloedingen en de verloskundige verwees haar door naar het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam, maar daar bleek de bevalling toch te beginnen. Toen moest moeder met hoge spoed in de ambulance naar het Erasmus ziekenhuis gebracht worden. Daar werd toen de mooie, kleine Corben geboren. Het ging gelukkig al snel goed met hem en mocht hij naar het Maasstadziekenhuis, vanuit daar moest er weer verhuisd worden want er was daar ruimte nodig. Gelukkig kwam dit ook ten goede, want naast een hele fijne kamer voor Corben en zijn ouders kon nu ook de fotoshoot plaatsvinden.

Tijdens de fotoshoot was er nog een enorme mijlpaal vast te leggen. Hij mocht namelijk vanuit de couveuse naar een bedje. Voor het eerst kreeg hij zijn kleertjes aan en kunnen de ouders zo veel sneller met hem knuffelen. Het was een fijne shoot waar ik hele trotse ouders mocht vastleggen.

De foto’s hebben de ouders intussen allemaal ontvangen en ik kreeg hele mooie fijne woorden van hun. “Super bedankt voor de foto’s! We zijn er echt heel blij mee. We staan er op als een mooi, trots gezin. Fijn dat dit kan in deze lastige ziekenhuis tijd.”

Ik heb het heel graag voor hun gedaan en ik wens Corben en zijn ouders alle goeds voor de toekomst!

Liefs Eveline