Cooper

Lieve Cooper,

Wat een verrassing was het toen jij je op 8 juli al meldde op deze wereld. Ruim vijf weken eerder wilde je ons al ontmoeten en begon een nieuw avontuur. Vanaf het begin ben je een strijder. Omdat je het zo goed deed, mocht je direct heerlijk bij mama op de borst liggen en heeft papa je navelstreng door mogen knippen.

Eenmaal op de afdeling kwam het besef van een vroeggeboorte. Je ligt nog aan de monitor, omdat je saturatie nog wat verbeterd moet worden. Ook heb je een neussonde om je soms nog wat extra moedermelk te geven als het je niet volledig aan de borst lukt. Inmiddels maak je mooie stappen en kunnen we niet wachten om naar huis te gaan.

Tijdens het welkom op de afdeling in het CWZ maakten we kennis met Earlybirds. Wat een prachtig initiatief! We waren gelijk enthousiast en planden de fotoshoot in. Marinke heeft onwijs mooie foto’s gemaakt die deze onvergetelijke tijd hebben vastgelegd in een tastbare herinnering.