Casper

Mama
Op 21 maart 2016 is ons derde wonder geboren met een termijn van 30+3 weken en heeft hij de naam Casper gekregen.
Ik lag al 6 dagen in het ziekenhuis met gebroken vliezen en Casper is na een inleiding en uiteindelijk alsnog een spoedkeizersnede erg ziek ter wereld gekomen met een heftige GBS infectie.
Na anderhalve week op de NICU van het WKZ in Utrecht is Casper overgeplaatst naar de High Care afdeling van het Antonius ziekenhuis in Nieuwegein. Diezelfde dag bleek Casper wederom een flinke infectie te hebben opgelopen en moest hij weer hard vechten om die te boven te komen.
Na nog een aantal tegenslagen lijkt Casper nu weer de weg naar boven te hebben gevonden en kwam Esmeralda van Early Birds bij ons langs voor een fotoshoot. Op ontspannen wijze nam zij hele mooie foto’s van Casper in wat op dit moment zijn natuurlijke habitat is. Prachtige foto’s zijn het geworden waarbij Casper even heel gewoon een baby’tje is en niet een ziek kindje wat allerlei ondersteuning nodig heeft en waar we heel erg trots op zijn.
Casper moet nog een aantal dingen leren en dan kan hij eindelijk met ons mee naar huis.
Naar het huis waar zijn twee grote zussen met open armen naast zijn wiegje zullen staan.
Fotograaf
Een prachtig mannetje Casper, al lekkere bolle wangetjes en duidelijk aan het knokken om maar een grote vent te worden.Bij aankomst in Antonius Ziekenhuis Nieuwegein lag Casper nog lekker te slapen, af en toe wat dipjes maar wat doe je het al goed. Begonnen in het WKZ en al twee infecties aan de kant geknokt. Man wat ben je sterk!!
En waar je was weten we niet maar wat had je een lol in dromenland, allemaal mooie glimlach momentjes kregen mama en ik mee.
Tijdens de shoot kreeg je ook nog een echo, maar ook daar bleef je lekker bij gapen en lachen… Casper blijf het zo goed doen kleine man, en groei maar lekker door dan kan je snel met je zussen knuffelen.