Kate

Fotograaf:

Afgelopen woensdag mocht ik naar het CWZ in Nijmegen om kleine Kate te fotograferen, geboren is met 34+5 weken zwangerschap. Toen ik kwam lag Kate heerlijk te slapen in haar wiegje. Eerst was alleen mamma Lotte aanwezig en niet veel later zouden ook pappa Marc en grote trotse zus Jill van bijna 3 jaar komen.
Wat een mooi gezinnetje, allemaal zo trots op kleine Kate! En trots mogen ze zeker zijn! Vanaf het begin heeft Kate het al goed gedaan, aan de borst drinken gaat zo goed, dat ze ook al geen sonde meer nodig heeft. En het was extra spannend woensdag, want als zij tot 11:00 uur alarmvrij zou zijn op de monitor, dan mocht ze mee naar huis!  En ja hoor, zij bleef alarmvrij en is woensdag nog heerlijk met pappa en mamma en grote zus Jill mee naar huis gegaan! Wat fijn dat ik dit stukje rollercoaster voor hun mooi heb kunnen afsluiten met op de valreep een fotoreportage.
Lieve Lotte en Marc, ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid toe met jullie twee meiden!
veel liefs Jolanda
Ouders:
Onverwachts kwam ons meisje eerder als gedacht…. Vanaf dat moment word je geleefd en besef je eigenlijk niet wat er allemaal op je af komt….. Eenmaal een aantal dagen later ‘land’ je pas….. en word je ook nog confronteert met  je kraamtranen. Verdrietig was ik even dat het nu  ‘klaar’ was, geen foto’s van mijn waarschijnlijk ‘laatste’ zwangerschap, niet meer met mijn andere dochtertje erbij… Een verpleegkundige vertelde mij over Stichting Earlybirds en een vriendin die het ook heeft mee gemaakt gaf het ook als tip… Ik dacht ik probeer het…. En al gauw kreeg ik reactie van Jolanda… Gelukkig kon het nog net op tijd, want we mochten een paar uur later naar huis! En waren we precies 2,5 week in het ziekenhuis geweest! Wouw wat een mooie afsluiting van toch even heftige tijd en wat een pracht foto’s en vooral wat een prachtige dochter! En wat zijn we trots op haar en op onze andere dochter! Wat zijn we blij dat deze stichting bestaat!! En we hebben nog meer bewondering voor ouders en kanjers van kindjes die te vroeg geboren worden!!  Dankjewel Lieve Jolanda! Voor ons is dit heel bijzonder en krijgt een mooi plekje in huis!
  1. Susan v orsouw
    Susan v orsouw zegt:

Wauw wat een mooi verhaal van beide kanten. En wat super mooi dat alles goed gaat. En dan als aandenken zo’n mooi fotoreportage . Het gaat allemaal zo snel en zo plotseling dat je het niet kan bijbenen en dat je alles ook niet mee krijgt op dat moment en hier kun je nog mooi op terug kijken .