Brody prematuur geboren met 28 weken, spoedkeizersnede, sonde

Brody

Brody prematuur geboren met 28 weken, spoedkeizersnede, sonde

Fotograaf:

Dit is Brody, geboren toen hij 28 weken oud was. Tijdens de reportage is Brody 9 weken oud. Hij heeft al heel wat moeten door staan in zijn korte leventje, maar wat een vechtertje is het!

Brody mocht tijdens de reportage in bad. Wat was het bijzonder om dat vast te mogen leggen. Brody vond het heerlijk en deed het super goed. Zijn grote zus hielt hem goed in de gaten of alles wel goed ging, hij boft maar met zo’n lieve zus.

Ik wens dit mooie gezin heel veel liefde, plezier, gezondheid en geluk!
Veel liefs Merel

——————

Ouders:

Het ging allemaal zo snel. Ik voelde je niet meer bewegen en daarom gingen we naar het ziekenhuis in Ede. Voordat we het wisten lagen we in de ambulance en gingen we met spoed naar het ziekenhuis in Nijmegen. Binnen een uur kreeg ik een spoedkeizersnede.

Zelfs nu na 10 weken vind ik het soms nog onwerkelijk. Je was nog zo klein maar wat was je al mooi. Zo bijzonder dat jij in mijn buik gezeten heb. Wat waren we bang dat je het niet zou redden maar je hebt gevochten en dat doe je nog steeds. Na weken werd je verhuist naar het ziekenhuis in Arnhem en toen je 8 weken oud was werd je verhuist naar het ziekenhuis in Ede.

Nu ben je vlakbij ons en dat voelt fijn maar toch ook weer niet. Je bent zo dichtbij maar nog niet op de plek waar je moet zijn. We kunnen niet wachten tot je eindelijk thuis bij ons mag zijn. Je grote zus vraagt zo vaak wanneer komt mijn broertje thuis? We weten het niet, we weten alleen dat het nog wel weken gaat duren. Door de BPD (beschadiging aan de longentjes) heeft hij nog zuurstof en sondevoeding nodig. Gelukkig is hij zo sterk dat ze al wel de zuurstof aan het afbouwen zijn. Wij zijn zo trots op hem dat is niet in woorden uit te drukken.

Dankbaar zijn we dat wij de kans gekregen hebben om door Merel deze mooie foto’s te laten maken. Wat een fantastisch mens is ze. Dank je wel lieve Merel.

1 antwoord