Boaz

Van de fotograaf:
Voor het eerst mocht ik voor Stichting Earlybirds naar het Alrijne Ziekenhuis in Leiderdorp. Deze keer om een fotoserie van Boaz, samen met zijn ouders en grote zus, te maken. Hij is dan ruim twee weken.

Bij de ziekenhuizen in Den Haag ben ik gewend dat ieder gezin een eigen kamer heeft. Hier liggen er meerdere kindjes op een couveusekamer en heeft ieder gezin een eigen hoekje. Hij is in het LUMC geboren en niet veel later zijn zij naar het Alrijne verhuisd en krijgen zij hier alle zorg die Boaz nodig heeft. Voor het maken van de foto’s mochten we gebruik maken van een lege kamer en dat is wel zo fijn. Iets meer ruimte en echt even een momentje als gezin samen.

Boaz ligt nog steeds heerlijk te slapen, maar het is tijd om wakker te worden. Eerst een schone luier, even knuffelen met papa en daarna een voeding bij mama. Hij doet het super goed! Ondertussen speelt grote zus Luna met de Earlybirdjes die ze hebben gekregen en knuffelt ze met papa. Ze is ook zo lief voor Boaz. Telkens gaat ze even bij hem kijken en blijft maar kusjes geven. Heel mooi om te zien hoeveel liefde er in dit gezin is.

Het blijft bijzonder dat ik dit namens de stichting voor een gezin mag doen. Een mooie herinnering aan deze periode in het ziekenhuis. Hopelijk snel thuis en ik wens jullie alle geluk, gezondheid en nog meer liefde met z’n viertjes toe.