Benjamin prematuur geboren met 34 weken, St. Antonius Leidsche Rijn, sonde, couveuse, zwangerschapsvergiftiging

Benjamin

Op 15 november werd Benjamin geboren met een zwangerschapsduur van 34 weken. Mama was toen al een week in het ziekenhuis opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging.

Ik mocht Benjamin fotograferen toen hij precies 1 week oud was. Het werd een dag vol mijlpalen. Voor het eerst in bad, voor het eerst een echt pakje aan, voor het eerst drinken uit de nieuwe fles. Maar de allergrootste stap was toch wel dat hij van de couveuse over mocht naar een wiegje. Wat een kanjer!

Inmiddels is Benjamin lekker thuis met zijn papa en mama. Ik wens jullie heel veel geluk en liefde met elkaar!

1 antwoord
  1. Joke
    Joke zegt:

Wat was het bijzonder, deze dag! Wat een prachtig initiatief ❤ wij hebben dit als zeer waardevol ervaren wij onthouden deze dierbare herinnering voor altijd! Laura en stichting earlybirds, Hartelijk dank!! Sander, Joke èn Benjamin!