Amy prematuur 30 weken CTG neonatologie

Amy

Amy prematuur 30 weken CTG neonatologie

Hallo ouders,

Wij zijn Danique en Diego, wij zijn na een onzekere zwangerschap de trotse ouders geworden van Amy Roex. Ze is geboren met 30 weken, ze is gehaald met een keizersnede omdat haar CTG al een aantal weekjes niet mooi was. Dit was voor ons even schrikken, maar nadat wij een kindje verloren hebben en een 2e slechte zwangerschap van Amy’s broer Djay hebben gehad, was het ook wel een opluchting dat Amy uit de buik werd gehaald want buiten de buik was op dit moment gewoon beter.

Ook al was het wel spannend de eerste weken: al die slangetjes en apparatuur. Het was heel heftig om je kindje zo te zien maar gelukkig word je overal goed geholpen en alles word goed uitgelegd. Op de foto’s is Amy wel al 3 weken oud en zijn er minder slangen.

Al met al was het een hele spannende tijd maar toch kunnen wij dankzij de prachtige foto’s van Earlybirds met een heel fijn gevoel terug kijken op deze tijd. Ondertussen is Amy gewoon thuis en doet ze het super!!

Wij zijn heel erg trots op haar.

***********

Fotografe Milou:

Elke keer weer fijn als ik voor Stichting Earlybirds op pad mag. Dit keer mocht ik naar de neonatologie afdeling in het Zuyderland ziekenhuis te Sittard. Voor het eerst kwam ik op een grote gezamenlijke kamer met verschillende kindjes in de bedjes en couveuses. Al snel ontmoette ik Amy, haar ouders en haar grote broer. Samen kwamen ze Amy knuffelen. Het knuffelen en het bad momentje werd natuurlijk liefdevol gefotografeerd. Tussen de slangetjes door begon Amy haar mondje te glimlachen. Een tevreden kindje!

Blij te lezen dat Amy gezond thuis is. Ik hoop jullie een bijzondere herinnering te hebben gegeven en wens jullie heel veel geluk!!

Liefs Milou