Albert en Alexander prematuur geboren met 34 weken en 6 dagen natuurlijke bevalling tweeling

Albert en Alexander

Op zaterdag 1 oktober mocht ik naar Bernhoven in Uden. Buiten werd ik opgewacht door de ouders van Alexander en Albert.

Moeder vertelde dat ze hoopte tot de 37 weken de tweeling te kunnen dragen dit werd 34 weken en 6 dagen. Moeder vertelde over een voorspoedige natuurlijke bevalling zonder pijnbestrijding. Wauw wat een krachtige vrouw! Vader zat te glunderen van trots en verteld dat de jongens het erg goed doen. We lopen samen naar de afdeling waar Albert en Alexander nog lekker liggen te slapen. Wat een prachtige wondertjes.

Vandaag mogen ze heerlijk in bad en gewogen worden en daarna lekker bij mama samen aan de borst. Dit alles mag ik vastleggen. Albert en Alexander worden liefdevol verzorgd en zijn beide keurig aangekomen. De ouders glunderen vol trots wat is dit mooi om te zien. Nadat de jongens in badje zijn geweest en even lekker geknuffeld hebben met papa mogen ze bij mama aan de borst. Beide jongens drinken super goed, als ze dit blijven volhouden mogen ze hopelijk snel naar huis!

Lieve Basia en Artur heel veel geluk met jullie kanjers!

Inmiddels heb ik vernomen dat de jongens lekker thuis zijn!

Liefs Janine Riddy