Duuk en Mats prematuur 28 weken vliezen gebroken tweeling

Duuk & Mats

Duuk en Mats prematuur 28 weken vliezen gebroken tweeling

Wat een verrassing voor papa en mama, dat jullie bedacht hadden al met 28 weken en 5 dagen uit mama’s buik te willen. Na het spontane breken van de vliezen zijn jullie binnen 24 uur met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen. Gelukkig hadden papa en mama net alles klaar thuis en jullie namen, Duuk en Mats, wisten we gelukkig al lang. In het begin hebben jullie het erg zwaar gehad, want jullie waren erg ziek. Wij hebben ons grote zorgen gemaakt, maar wat een vechtertjes zijn jullie! Al na anderhalve week werden wij verrast dat jullie naar een ziekenhuis dichter in de buurt mochten. Jullie zijn nog wel zo klein dat een beetje hulp met ademhalen nog steeds wel nodig is, maar op mama’s moedermelk groeien jullie zo hard dat ook de kleine stapjes terug overwonnen worden en papa en mama kunnen genieten van jullie eigenwijze koppies. We moeten nog wel heel wat weekjes wachten tot jullie thuis komen maar eerst moeten jullie nog wat groter en sterker worden.

Op het moment van de foto’s waren onze mannetjes precies twee weken en net drie dagen in hun nieuwe huisje op de High Care. We willen Nancy echt ontzettend bedanken voor deze waardevolle herinnering in een periode waarin we niet alles zelf konden vastleggen en onthouden. Dit helpt ons ontzettend en is voor de jongens later ook een waardevol geschenk.