7000ste fotoreportage – Livy

7000ste fotoreportage

In het jaar dat Stichting Earlybirds 10 jaar mag bestaan, hebben we afgelopen zaterdag de 7000ste fotoreportage mogen maken. Wat een mooie mijlpaal is dit en wat zijn wij hier trots op. Dat wij zoveel ouders al hebben mogen helpen met deze mooie herinnering in spannende en hectische tijden in het ziekenhuis.

Daarom hebben wij deze ouders ook extra in het zonnetje gezet. Onze fotograaf Luzanne mocht deze fotoreportage verzorgen en namens het bestuur van de stichting ons mooie prentenboek en Earlybirds knuffels overhandigen aan deze ouders.

Onze fotograaf Marleen Dalebout was ook mee om van deze speciale gelegenheid foto’s te maken vanaf de zijlijn voor een mooi interview wat in ons jubileum magazine zal verschijnen. Deze zal in juni uitkomen.

Van de ouders:

Het was een hele leuk ervaring om deze mooie herinnering van Livy en ons gezin door Earlybirds vast te laten leggen. We zijn heel dankbaar dat deze stichting dat mogelijk heeft gemaakt. Daarom met grote dank aan Luzanne en Marleen dat zij dit zeer professioneel hebben vastgelegd. Nogmaals bedankt voor het gezellige uurtje dat jullie zijn langs gekomen !!!!!

Van de fotografen:
Luzanne

Deze keer mochten Marleen en ik samen op pad voor een heel bijzondere shoot. We mochten naar kleine Livy in het Amphia om de 7000ste fotoreportage voor Stichting Earlybirds te verzorgen. Marleen ging het maken van de reportage vastleggen, en ik ging Livy samen met haar papa, mama, zus en broertje fotograferen zoals we altijd doen in een reportage. Livy had niet alleen de 7000ste fotoreportage maar mocht vandaag ook voor de 1ste keer in bad én uit de couveuse in een bedje. Ze werd door papa in het badje gedaan wat hij deed alsof hij nooit anders had gedaan. Namens de stichting mocht ik Livy de knuffels en het prentenboek van Earlybirds geven, haar zus en broertje namen het graag in ontvangst. Livy was een beetje moe geworden van alle indrukken en mocht lekker in bedje uit gaan rusten. Marleen en ik gingen samen nog even vieren dat wij dit bijzonder moment mochten vastleggen met een lekker taartje. Het was heel bijzonder voor ons om deze 7000ste shoot te mogen maken!
Marleen
Als ‘nieuw lid’ (november 2022) van het Stichting Earlybirds-team vond ik het een eer en bijzonder om bij deze prachtige mijlpaal van de Stichting aanwezig te zijn en Luzanne, met al zoveel jaar Earlybirds-ervaring, tijdens een reportage vast te mogen leggen en ervaringen/herinneringen aan andere reportages uit te wisselen. We hopen beiden dat we ons nog veelvuldig in mogen zetten voor dit prachtige initiatief. Als geen ander weten we hoe waardevol deze foto’s kunnen zijn. Voor nu en later!

1 antwoord