Wereld Prematuren Dag 2022

17 november 2022 was het Wereld Prematuren Dag, inmiddels alweer 3 weken geleden.

47 vrijwillige fotografen zijn in deze week in de ziekenhuizen geweest om mini reportages op de afdelingen te verzorgen.
Alles was paars gekleurd. De kleur van WPD.
Waarom paars denkt u misschien? De kleuren roze en blauw gemengd komt samen op de kleur paars.

Ook zijn er door onze fotografen goodiebags uitgedeeld, hierin waren ook de speciale WPD haaksels terug te vinden die door onze vrijwillige haaksters zijn gehaakt.

In de week rondom Wereld Prematuren dag hebben onze fotografen bijna 350 kindjes mogen fotograferen in zeer korte tijd.

Wij willen al het personeel van de ziekenhuizen die hier aan bij hebben gedragen bedanken voor de inzet, om dit allemaal mogelijk te maken.

Daarnaast dank aan onze vrijwillige fotografen en vrijwilligers achter de schermen die druk zijn geweest met Wereld Prematuren Dag.
Na 2 jaar geen mini reportages te kunnen verzorgen in de ziekenhuizen tijdens WPD, was het dit jaar weer een groot succes.

Hierbij een aantal van de kindjes die wij hebben mogen fotograferen tijdens WPD.