Tom & Sven prematuur geboren met 30 weken, tweeling, Sophia Kinder ziekenhuis, groeiachterstand, keizersnede, NICU, neonatologie

Tom & Sven

Van de ouders:

Tom en Sven, 11-4-2018 geboren met 30 weken in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam.

Door een groeiachterstand van Tom en zijn hartslag die bleef dalen is er besloten om ze zo snel mogelijk met een keizersnede op de wereld te zetten. Na 1 week op de NICU zijn ze verhuisd naar het Amphia ziekenhuis in Breda, wat dichter bij huis! Daar zijn ze ruim 9 weken met alle liefde super verzorgd door de fijne verpleegkundigen van de neonatologieafdeling. Het was een behoorlijke rollercoaster en gelukkig deden de jongens het van begin af aan hartstikke goed!

Inmiddels zijn ze al weer even thuis en dat gaat ook prima. Wij zijn heel erg blij met de mooie foto’s die Vera van ons heeft gemaakt. Heel bijzonder om van deze periode mooie foto’s terug te kunnen kijken.

—————-

Van de fotograaf:

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een tweeling mocht fotograferen. En deze keer was het een extra bijzondere tweeling. In het ziekenhuis aangekomen bleek namelijk dat Sven en Tom eeneiige tweelingbroertjes waren! Allebei met prachtige blonde haartjes, wat me enorm aan mijn eigen jochie deed denken. Ze werden tijdens mijn komst zo liefdevol verzorgd door papa en mama en mochten voor het eerst met z’n tweetjes samen bij mama buidelen. Wat was dat een prachtig, emotioneel moment. Heel fijn om weer zoveel liefde te mogen vastleggen!

Blijf maar goed groeien lieve kereltjes, zodat jullie snel fijn mee naar huis mogen.